Wczoraj wieczorem miałem ochotę skrobnąć jakiś niezobowiązujący wpis, a ponieważ lista planowanych tekstów jest spora, miałem w czym wybierać. Padło na, sprowokowany Aureusową wypowiedzią, tekst na temat mechaniki Neuroshimy. Słodka wena chciała, że zamiast krótkiej notki wyrósł mi spod palców niemały artykuł, którym z chęcią się podzielę. Znajdziecie w nim odpowiedzi na dwa główne pytania:
- Jak sprawić by tworzenie postaci w Neuro zajmowało niecałe 5 minut i nie wymagało nawet posiadania podręcznika?
oraz
- Jak znacząco przyspieszyć rozgrywkę, by była szybka, efektowna i diablo dynamiczna?
Mechanika wygląda jak kupa. Tak jakby autorzy trochę się w niej zgubili, a przecież sam rdzeń - owe wspomniane na wstępie "koło", było idealne. Proste, intuicyjne, łatwe w użyciu, o szeregu zastosowań - dokładnie takie jak świat Neuro. Tylko o ile świat został w tej prymitywnej, nieobrobionej postaci, o tyle do mechaniki ktoś się przypieprzył i ją zjebał.
Na szczęście nie nieodwracalnie. Doklejone szprychy da się wyłamać, ćwieki wyrwać, a zęby wybić. I tym się teraz zajmiemy:
Będziemy wybijać zęby mechanice Neuro, by odnaleźć ukryte koło!
Cały tekst dostępny poniżej:
Podoba mi się adres tego bloga ;). Pijany goblin przywołuje całkiem miłe wspomnienia ;].
OdpowiedzUsuńBtw. fajnie byłoby gdybyś umożliwił dodawanie komentarzy także z opcją "Nick/adres URL".
Thanks for sharing
OdpowiedzUsuńkết quả bóng đá hn -kq bong da hom nay được cập nhật mới nhất mỗi ngày